Hello again!

2012.04.30. 16:28

Sziasztok én Slim vagyok!

Amióta kiléptem a Gamers Brotherhood-ból nagyon sok időm volt de ezt nem tudtam kihasználni és unatkoztam...rájöttem a Gb nélkül nem nagyon van értelme gépeznem!

Ezért úgy döntöttem vissza lépek és ezt Delta jóváhagyta.

Ami változik:

+ Mostantól játékokról készítek tesztet/kritikát.

+ Naponta várhatók hírek a játékvilágból.

- Nem lesznek filmkritikák (tőlem)

- A kritikák és a tesztek írásosak lesznek, tehát ne várjatok tőlem videót.

Remélem nem bánjátok hogy visszatértem, amit biztosan mondhatok én fogom kitölteni a blog bejegyzéseinek nagy részét amíg kedves Infynity,Atesz,Delta,Night,CubeHead és Márk dolgozik keményen az új videójukon (night esetében a design).

"Gamers Brotherhood mindörökké!"

                                                                                                  üdv: Slim

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gamersbrotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr934480913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása