Inaktivitás...

2012.04.27. 21:01

Manapság eléggé unalmassá váltak itt a dolgok... Slim elment. Infy lusta bejegyzést írni és egy isten verte bemutatót készíteni végre, velem együtt. Valószínűleg nyárig ez így is fog maradni... Gondoltam arra is, hogy fel kéne hagyni ezzel az egésszel. Két okból:

  • Slim kilépésével eléggé baromsággá vált már ez az egész, mert mostanra már összeszokott a csapat erre jön a kavarás -.-
  • Alig írunk bejegyzést és megint csak az előbbihez kapcsolódóan, hogy csak én dolgozok valamennyit és Night a blogon... Tehát Night szépen végzi a dolgát (designer) én pedig már 2 bemutatót dobtam a piacra eddig. Még is csak jobb mint semennyi

Végül arra jutottam, hogy lehet ezt még folytatni! Nyáron tehát rengeteg bejegyzés és sorozat tőlünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://gamersbrotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr604477144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása