Sziasztok,Atesz vagyok,elkezdtem végigjátszani az AC:Revelations nevű játékot.Remélem elnyeri tetszéseteket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gamersbrotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr653451562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smithinger94 2012.03.31. 07:34:23

Sziasztok!
Először is köszönetet szeretnék mondani , mert nagyon tetszik a játék :D
Xboxon játszok vele és nagyon tetszik.
Másodszor pedig lenne egy kérdésem:
Nem tudok átvinni egy küldetést. :\
Végigjátszottam az összes küldit és az utánna lévő Den-es , assasin-os küldetésekben kellene segítség.
Va negy olyan rész amikor az egyik assasin master assasinná válna és meg kell védeni a "Romany"-kat az őröktől.A küldi elején követni kell és ki kell nyírni az őt megtámadókat és miután elér egy helyre akkor összeesik a csaj és jönnek az őrök.Na ott nem tudom hogy mit kell csinálni,mert ha megölöm az őröket akkor vége és tanácstalan vagyok.
Légyszi segítsetek.
e-mailt írjatok ha tudtok segíteni :D :
ricsmond01@citromail.hu
Köszi :))

Atesz07 2012.03.31. 14:02:38

@smithinger94: ha jól emlékszem elég annyi,hogy tökön rugjuk vagy harcképtelené tesszök a katonákat!

smithinger94 2012.04.01. 11:32:29

@Atesz07: Köszi szépen :))
Amúgy pont amikor írtam utánna rá 10 percre játszottam és akkor meg is tudtam csinálni... -.-'
Nagy észt igénylő feladat volt xD
xboxon ugye máshogy van és úgy kellett , hogy nyomod azt a gombot amivel felfutnál falra meg assassinolni tudnál és ottvan hogy disarm. :)
Amúgy tényleg ugy kellett ja jól emlékszem :)
Mégegyszer köszi a segítséget :D
süti beállítások módosítása