Videó jövőhéten - MaRk

2012.02.25. 11:23

Sziasztok. Sajnálom, hogy a héten nem tudtam megcsinálni a videót, amit beígértem, de mindenre van magyarázat. :) Szóval, az volt a gondom, hogy valami vírus volt a gépemen, ami a system32-ben volt, és én ezt szépen, okosan letöröltem, csak, hogy utána várhattam, hogy betöltsön a rendszer -_-. Tehát újra kellett, hogy rakjam a gépem, így összes felvett anyag, felvevő program, illetve a játék, amit bemutattam volna, is törlődött a windowsal, együtt, mivel formáztam a HDD-t. Jövőhétre úgy gondlom ,hogy helyreáll a rendszer, és újra felveszek mindent. Még egyszer elnézést kérek mindenkitől, ez most önhibámon kívül volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://gamersbrotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr204201348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása