Sziasztok én Slim vagyok!

Ma a PlayIT-ről lesz egy pár szó! 

PlayIT

Idén is megrendezik a Budepest Game Show utódját, a PlayIT-et! A játékkiállításra és vásárra jövő hónap elején kerül sor a Millenárison, ahol kipróbálhatjátok a legújabb játékokat, nyereményjátékokon vehettek részt, és akár a rohamosztagosokkal is fotózhattok a Star Wars-ból!

-A bulira pontosan április 7-én kerül sor a Millenárison, a PlayIT délelőtt 10 órakor nyitja meg kapuit. A show megvehetitek a legújabb játékokat vagy régebbieket vehetek kedvezményesen, bemutatókat nézhettek meg és még sok érdekes programon vehettek részt. A jegy ára mellesleg 1000 forint lesz!

 (Én sajnos nem lakok közel a fővároshoz ezért valószínű hogy nem fogok a rendezvényen megjelenni!)

  Jó mulatságot kívánok mindenkinek a Gamers Brotherhood nevében!

 

U.I: Ha decemberben nem is, akkor egy év múlva én és a haverom képviseljük ott a blogot :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gamersbrotherhood.blog.hu/api/trackback/id/tr394335283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása